SHOPPINGSUGEN !

åhhhhhhhhhhhhhh, nu är jag på världens shopping humör !!

Jag vet vad jag och emma ska kolla på i sthlm ; nyårsklänning. jag vill verkligen kolla och prova nu. Jag vet inte varför jag blev på sånt shoppingshumör men jag kollade runt lite på några hemsidor och belv på världens shoppinghumör. Hittade massa klänningar, visar en bild på en utav dom.

Imon tänkte jag att jag och Emma kanske skulle jobba på vår bränna ? annars har jag inga planer. Får gå och ringa några samtal så har jag sen min morgondag planerad.


åh, jag tycker den e så söt, vad tycker ni ?  ♥





Kommentarer
Postat av: juliaa

asfin :D gina ?

2009-11-15 @ 21:43:46
URL: http://jjuliarosen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0