sista dan på lovet ! :(

Godmorgning sunshine !

Nu är det som sagt sista dan på lovet, men det gör inte så mycket. För nu blir det skola bara 2 veckor, sen prao 2 veckor, sen går vi 2 eller 3 veckor i skolan igen. Men efter det blir det JULLOV !!

Jag vaknade med huvudvärk igen, inte okej. Mitt huvud kändes som en tickande bomb. Och jag kan inte röra ögonen för fort, då följer inte synen med och det gör jätteont. Svårt att beskriva den känslan. Men nu har jag tagit en treo och hoppas jag mår lite bättre efter en stund.Ingen feber iaf. Sen idag ska ju min bästaEmma komma hit !! så ska vi sitta och snacka i 40 timmar som bara vi kan. Och såklart dricka te till det.

Nu ligger jag i min säng och kollar på Miami ink. Jag vill också ha en tatuering. Ingen stor. Men en liten som symboliserar nått fint. Men det får blir när jag fyller 18, aldrig att jag skulle få det för mamma eller pappa. Hahah.

Snart blir det frukost, om jag orkar gå upp ur sängen det vill säga.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0