Slappsöndag

hahhha kollar på made just nu, och i detta avsnittet är det en kill-tjej som vill bli mer tjejig. Hon är inte alla killars drömtjej om vi säger så. Så säger hennes made-coach till henne att bjuda ut en kille i deras high school is hockey lag. F*n vad pinsamt för henne. Jag hade dött av pinsamhet. Så ska hon gå in i omklädningsrummet där alla sitter och fråga just den där killen. Som tur vad sa han ja, men vad hade han för val ?

Hatar sånna pinsamma situationer, jag skäms med henne när jag ser på det hahha. Jag vet jag är knasig. Men sån är jag.

Efter Made blir det nog frukost, e lite hungrig..och så väntar jag på Emma. Kan sätta 20 spänn på att hon kommer vara här runt 5 ? ;)

Har det så bra så länge och njut av sista lovdagen !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0