Snart färdigpackat !

Packar för fullt och har snart packat allt. Det är bara det att några saker är på rymmen. Håller tummarna för att det är hos kusin. Så är min mamma så snäll att hon åker dit och hämtar dom.

Kan ingen med bra matkunskaper komma hem till mig och göra mat till mig, typ nu ? Är jätte hungrig och istället för att äta mat går jag runt och äter godis, inte bra becca!

Och så vill jag bara säga till min kära vän, Sandra Pamela Andersson Magnusson. Du kan komma hit när jag inte är hemma och hämta dina kläder. Jag lovar dig, min mamma bits inte. hahah inte resten av familjen för den delen heller. Men jag tror det handlar om lathet. Din latmask.

Nu måste jag fortsätta packa och lite fix oxh trix så hörs vi senare hemma, på tåget eller framme i sthlm.

Svar till anonym (bögjävel) :
Och ja du bögjävel ; jag vet inte om jag ska vaccinera mig sen, får se lite senare. Men det blir troligast så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0