tidsfördriv hos ampeee

hej jag kommer ha träningsvärk imon ! mycket bra planering eftersom vi ska ha v-turnering imon haha. Anyway. Nu är duschen och engelska läxan till fredag done ! inga prov denna veckan det gillar vi mycket. Denna veckså ska är det bara tyska läxa och svenska uppsats kvar. Sen är det prao i två veckor. Lite fritid från skolan, skönt det med. Och under tiden vi praoar så ska vi göra nån uppgift. Men nog om plugg nu.

Nu sitter jag och väntar på att Amelia ska duscha klart så vi sen kan gå ner och kolla käket. Hör nu at dom börjar, jippie ! min mage skriker mat och mina öron bedövas av Amelias fula duschsång, ingen sång karriär där. Tyvärr gumman, sanningen är hård.

Sen vill jag kolla tv och sova, puss på rumpan ;)



Friendship never ends ! ♥


Kommentarer
Postat av: sandraa

hahahhahahahahahha fan va fula :D!

amelia var nog sötast av er fyra iallafall hahahah

2009-11-10 @ 22:04:19
URL: http://sandraamagnusson.blogg.se/
Postat av: emma

finaste jag sett på länge !

2009-11-11 @ 15:38:42
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0