update i höstregnet !

fan vad jag hatar regn ! är helt genomblöt nu, tack väderguden !

Hemma hos mamma nu i allafall, några dagar sen jag såg henne. Idag hände det inte så mycket på "din Sushi" . Bara massa vanliga kunder, tack och lov. Dagens tabbe gjorde nog issa på mc, haha. När hon skulle ta sin första tugga på sin hamburgare tappa hon den på golvet, FAIL. hahha. Det var nog det roligaste idag.

Nu ska jag byta om, kankse äta lite. Sen bär det av till skälltorp där det är samling för vi ska spela match idag. Tur att man inte spelar fotboll, i detta regnet. Lägger in bilderna nu eller ikväll.

Imon ska jag jobba ensam i kassan, ahhhhh ! jag kommer ta tusen år på mig, haha. Issa ska ju vara istan och hon är den som skött kassan denna veckan. Men jag fixar det säkert, hahha eller ? lycka till till mig (Y)

Nu blir det ombyte, ha det bra  !

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0