Vaccinera mig ?

åhh jag älskar verkligen att bli väckt av att nån ringer mig, NOT. Det är det värsta jag vet. Och hemtelefonen slutade inte ringa heller. Så jag tvingade mig upp ur min sköna sömn och svarade. Och det var mamma som sa att hon hade fått ett mail av skolsköterskan att jag kunde komma in och ta vaccinet.

Jag var inte alls beredd på det. Vet inte ens om jag vill ta det. För jag kommer må dåligt i typ 3 dar och då är min sthlms-resa förstörd. Men mamma tvinga mig så ska försöka få tag i Emma så kan vi kanske göra det tillsammans.

Nu har jag iallafall gjort halva tvätten, nu återstår bara packa och städa mitt rum. Jippie. MEn nu ska jag nog äta frukost för min mage skriker efter mat.

Ha en bra måndag allesammans ! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0