100 inlägget <3

hejsan hejsan  

Idag är jag verkligen helt död. När jag kom hem gjorde jag mat och sen satte jag mig framför tv:n för att den börjar plugga. Men det jag inte var beredd på var att jag skulle somna, haha. Så trött var jag. Känns ju jättebra att jag har 2738940 läxor att göra nu. Träningen blev tyvärr intsälld, men det behövdes för att jag ska hinna med allt tills imon. Så nu blir det att sätta igång med allt. Först göra klart so-arbetet, sen göra klart "beskriva en person" en engelska uppgift vi har. Efter det plugga tyska och om jag hinner skriva en utvärdering av mitt hk prov. Jippie     -.- .

Så har egentligen inte tid att blogga, men eftersom jag bara hinner uppdatera en gång per dag kände jag att jag var tvungen att göra det. Och det är en sepceill dag idag. Mitt 100 inlägg, min lillebror fyller 12 och idag var det exakt 2 månader sen jag kom hem från spanein. Tänk vad mycket kan förändras på två månader. Och nu går tiden j*vligt fort. På ett sätt känns det bra, och på ett sätt inte. Nog om det nu. Det blir ingen dagens outfit men lite andra bilder.

Grattis älskade lillebror ! <3



Några bilder från Spanein, Mallorca :













Ha en fortsatt bra torsdag, snart är det lov ! så håll ut ;)


Kommentarer
Postat av: julia andersson

fina bilder :)

2009-10-22 @ 19:37:54
URL: http://yyuliaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0