14/10 , 2 månader och 10 dar till jul !

Ganska skön dag idag, med inte så mycket lektioner.
Efter skolan åkte jag och emma hem till mig.
Vi skulle plugga men det blev inte så mkt plugg, mest snack och
så bakade vi "vita kärleksmums" , JÄTTEGODA !!

Vi passa akke också så det blev massa lek emellan, men det passar ju emma
jätte bra. Så barnslig som hon är. haha ;)

Vid sju-tiden var emma så rädd för mörkret att hon bestämde sig att åka hem.
sötnos, hon trodde hon skulle dö i trafiken..

Och till emma, sa jag inte att pappa skulle fråga efter dig ?
När pappa kom hem sa han; var är emma ? skulle inte hon sova över ?

Aja nog om det. Nu har jag och emma planerat våran helg iaf , tummen upp för det (Y)
Nu MÅSTE jag verkligen plugga, har skjutit upp det alldeles för länge

ciao ciao






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0