7 oktober

Nu har jag varit duktig, har pluggat i nästan 2 timmar !
inte i sträck då, åt emellan och var tvungen att sitta med aneglica när hon
kollade på film. Men jag har ändå pluggat lite. Problemet är att efter 2 min när jag har
läst,  sitter jag och tänker på annat. Kan verkligen inte koncentrera mig. åhh så störande.
Och så ringer en fjant och ska börja förhöra mig på musikläxan, ahahha . Största fjanten. Nog om han nu!

Nu ska jag slappa lite framför datan, värd det. Funderar på att sätta på en kopp te och sen
hoppa in i duschen för att sen sooooova. Älskar att sovvva ! :D

Och den här bra filmen har jag sett i två dar i rad nu :




hiihihi söt film :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0