Dagsplanering

Nu är jag snart klar med min utvärdering, tänkte lägga upp några bilder från igår nu då. Ligger och lyssnar på musik och njuter av lovet. Så skönt att inte behöva stressa. Eller tänka på nått sepceillt. Blir att träffa älsklingsemma ikväll också. Eftre trännigen som jag troligtvis ska göra. Måste verkligen träna, hiih.

Min dag idag då:

♦ Skriva klart utvärderingen
♦ Dusha
♦ Äta lunch/middag
♦ Träna
♦ Träffa Emma

Ha en fortsatt bra tisdag  ♥

Bilder från igår:



Gårdagens outfit:
Vitt linne
svarta lacklegging
svart tunnika
converse
smycken




de tre muskeltörerna ♥



påväg till bion, bilden i mitten är på vår fina stad, göteborg. En aning sudding, men men.

Nu måste jag sätta fart om jag ska hinna.




Kommentarer
Postat av: emma

ja det var ju den vi var på :)

2009-10-27 @ 16:37:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0