Dålig uppdatering, sorry

Igår uppdaterade jag inte eftersom jag inte hann, det avr väldigt stressigt.
Vaknade upp hos emma på lördagen. På fredagen var vi hos sandra en stund sen stack vi ut.
Träffade vickis, ljunki, sophia och hanna , får ses snart igen ! <3

Iaf på lördagen så åkte jag hem runt 1, firade pappa eftersom han fyllde 43, grattis pappa!
Farmor och min farbror var också där, åt tårta som man brukar på kalas. Efte det hoppade jag in
i duschen och fixade sen mig. Runt 7 var jag hemma hos emma. Det blev lite knas, men kvällen fortsatte.
Vi stack till en lokalfest, men eftersom vissa har väldigt tråkigt och inget för sig måste dom såklart förtöra den.
MOGET. Så vi drog vidare, visste inte vart så vi drog upp till backatorp, där sen viktor och co. kom.

Men på grund av kylan bestämde jag och emma oss för att åka hem. När vi kom hem, efter ha gått ända från skra bro i kylan (20 min typ). Så satte vi på tee och satt och snackade. Kom i säng runt 1.

Tack för en knasig oföresigbar helg som vanligt. Imorgon blir det plugget igen -.-
Nu ska jag kolla på lite tv på datan, uppdaterar kanske ikväll.

Dagens outfit kommer när min dator vill funka :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0