Första dan på lovet !<3

Det blev inga mer blogginlägg igår eftersom jag somnade så j*vla skönt i min säng. Med både smink och kläder på. Jag ställde klockan på 11 så skulle jag ta bort det då, men det orkade jag inte.

Idag vaknade jag först kl 9, men somnade om och vaknade sen kl 10. Så inatt har jag sovit nästan 12 timmar, så nu är jag überseeeg och övertrött..

Eftersom jag och isspiss är så lata har vi inte gått ur sängen än. Ligger och kollar på den filmen vi kollade på igår. Den jag somande efter 5 minuter. Det är typ en musikal, det ska föreställa att den är från 50-talet. Lite speceill men faktiskt ganska bra. Lite små rolig emellanåt.

Idag har jag inget planerat , men amelia sover nog här inatt .

Skriver senare idag,






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0