Fredagen :)

Igår blev en softish kväll med krök , och endast med vipälsklingarna !
fast vikkeslikkesöt var ju bortrest, och lava hade andra planer. Annars var vi nästan
alla. Satt ute hela kvällen, och det var inte ens kallt ?

Träffa på jolin och ida och några också. Kvällen började bra med mys ute
med musik och kapten black jack. Men den slutade lite värre, haha !
Att vi alltid ska göra bort oss tjejer. Men man lär sig av sina misstag,
eller man borde iallafall göra det. Kan inte skriva allt här man kan säga en sak.
BUSTED !! :$$

Så man mår som man förtjänar idag, och därför blir det myskväll, framför tv:n
hos pappa. Bara ta det lugnt. Nu sitter jag hemma hos älsklingskusin och kollar på
film, skönt när man är ensam hemma. Issa har stuckit och köpt cola till mig , så
underbar som hon är. Jag var så jävla törstig i morse, drömde tom om cola haha.

Nu ska jag sätta på en nyfilm och dricka cola :D
(issa kom precis hem)

Ciao ciao

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0