Gårdagensutgång :)

Det blev en kort men trevlig liten fest hos manu.
Mycket skön musik, dans och trevliga människor.
Sen blev det lite kaos och alla var tyvärr tvugna att gå.

Då gick vi några hem till mig, men gick fort ut igen.
Stack till gula dagiset och hängde. no-lifers som vi är ;)

Runt 11 tröttnade jag och Amelia så vi stack hem till mig
igen och kokade te och poppade popcorn.
Så satte vi på en film, och min lillebror kom också
och kröp ner i sängen. Sen somnade vi alla tre.

Nu ska amelia snart hem och sen till stan. Medans jag ska
träffa min underbara syster malin. Jag tror vi ska åka och
fika nånstans, mys på det!

Imorgon blir det gymnasiummässan och sen IFK - GAIS
och ifk vinner såklart ! :D

Ha det bäst babes



p.s gårdagens outfit kommer upp när min data vill funka :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0