Godmorgon godmorgon

Äntligen fick jag soova tills jag själv vaknade ! så skönt att var utvilad.
Har ätit frukost, städat mitt rum, duschat och hängt tvätten och startat en nymaskin.
Är ensam hemma, och det älskar jag verkligen. Matttteeebooi som angelica säger, ahhah
är hos en kompis, angelica själv är på kalas och pappa är nånannastans.

Jag tänkte vara så duktig och göra min textilläxa nu och senare idag göra en hk intervju.
Så då har jag det klart. Efter textilläxan ska jag kolla lite avsnitt av playa del sol och sen sätta mig
i soffan och kolla film.. MYYYS. Men då kommer antagligen alla vara hemma :(

Nu kom pappa :P, så är inte ensam hemma längre..

Arriverderci



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0