Guten morgen :)

Godmorgon alla pigga varelser !

Själv är jag inte så pigg just nu, men jag kämpade mig upp ur sängen. Bion igår var faktiskt jätterolig. En skräck/komedi som handlade om att zombier hade tagit över världen och att det bara var några få männiksor kvar. Ät aldrig big mac, det var det som startade hela zombiesaken. Det var en kille som åt en och sen satt sig nått på hjärnan och sen ville han äta männiksor. Så sa iaf Amelia och Julia att det var. Men jag måste fått en blackout då för det hörde inte jag haha.

Idag ska jag skriva min utvärdering av mitt hk-prov så jag har det gjort. Sen blir det kanske gymmet om jag hinner. Annars har jag inga speceilla planer.

Nu ska jag iaf gå ner och äta frukost innan jag börjar äta upp Amelia och Julia, hihi (A).
Eller så gör man som tjockisen Amelia och äter upp allt sitt godis från igår, men jag mår bara illa när jag ser henne. Så nej tack, Usch !

Ha en bra tisdag ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0