Hemma hos malin <3

Nu är jag hemma hos malin, har varit i stan.
Blev en liten fika på ett mysigt café. Bilder kommer på
dom små bakelserna som vi åt. såååå söta!

Efter caféet så gick vi in till åhléns och malin köpte blonderingsfärg
eller aa ahha vad det nu heter. Om det blir över ska vi testa lite i mitt hår,
för jag funderar på att blondera mitt hår eller färga det mörkbrunt.

Efter jag har vart med malin en stund blir det kanske att min ampee hämtar
mig med moppen så är vi ute en stund med tjejerna. Som vi alltid är på
söndagar. Skriver mer är jag kommer hem om min data vill funka!!

och glöm inte att äta kanelbulle idag. KANELBULLENS DAG :D

ciao ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0