Hemma igen

Nu är jag hemma igen efter en miniweekend i sthlm.
Filmen vi såg igår var så j*vla sorglig. Satt typ och grät
hela tiden..usch säger jag bara. Jävla sjukdommar. Men
annras var filmen väldigt fin.

I morse gick jag och emma en sista runda i sthlmstaden. Letade
efter ett par skor. som vi hittade. Men dom fanns bara i strl. 40, 41.
Sen mötte vi upp Gunilla på centralen. Där vi hade lite bråttom. Men
vi hann till tåget.

På hemresan blev det lika många muffins som på ditresan om inte mer, hihi.

Och eftersom vi är så top noch så bodde vi såklart på södermalm. nog sthlm nu.

Nu ska jag duscha, äta middag och sen blir det utgång. FIESTA. Undra bara vad jag ska ha på
mig..hm. Några ideér ? Och tummen upp för att det regnar -.-

Ampeedampe sover här ikväll, uppdaterar med bilder från sthlm och kanske bilder
från idag nån dag när jag orkar. ha det så underbart kul i kväll !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0