Jag är glad idag :)

Hemma igen efter ett "springpass" och en troligtvis lite finare bränna.
Idag hade vi enskilt praktiskt prov i hem och kunsumentkunskap. Och måste säga
att det kändes väldigt bra.

Ikväll blir det att lägga mig TIDIGT ! och kolla på dom desperata hemmafruarna.
myyyyys på det, inga läxor. Bara en inlämning. Men har ganska mycket tid kvar på den.

Imon blir det utvecklingsamtal :O nervös.. och efter det träffa stampe eller emma och
ta våran "vanliga runda".

Och om ni undrar vrf jag har den rubriken som jag har är det för att jag är så j*vla glad idag.
Fast min kropp är helt ur funktion, hahah. Vet inte riktigt varför jag är glad, eller jo det gör jag
men jag tänker inte berätta det här, hihi.
Och ni som vet, ber jag er att inte läcka ut information om mitt privatliv tack :)

Uppdaterar ikväll innna DHW

Tjingeling badring, det kanske kommer upp en dagens outfit också !




Kommentarer
Postat av: manu

haha så söööt är du becca:D

2009-10-20 @ 19:12:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0