Kanelbullensdag :)

Hos malin åt vi kanelbulle, och satt vid datorn och satt och pratade.
just det ja vi slingade håret också. Men jag märker ingen skillnad på mig. :(
Ska köpa nytt på..eh.. aa den dagen jag har tid.

Amelia mötte upp mig på backaplan och körde mig till henne där jag träffade
saknade laura och sandrush ! Hann inte vara där så länge förrän vi skulle ner till issa
där vikke också var. Vi drog oss ut. Men eftersom det regnade så mkt och var så jävla
kallt gick jag hem direkt. Så nu har jag precis ätit thai mat, mums !

Nu blir det förmodligen lite plugg och imon sover jag hos ampee.
och vi ska på blåvit :) hejahejaheja !! :D

Kanelbullensdag firar man med kanelbulle och varm oboy med marsmalloows:



Lördagens fest outfit:   (fast jag hade smycken och en tröja på mig sen)

Rosa/persika linne
svart tight hög kjol
lacklegging
converse
svart cardigan
smycken

Dagens outfit :

Vitt linne
pösigt vitt linne
svart cardigan
gråa jeans tights
svart halsduk
converse
klocka, korshalsband och armband-ringar



Bilderna från sthlm kommer när emma kan skicka över dom -.-'




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0