saknar grekland !

Hejsan alla bloggläsare

Tänkte bara uppdatera med ett litet inlägg. Kändes att det behövdes. Jag gillar alla mina läsare, fast ni inte är så många, så ta inte detta fel. Men eftersom jag känner marjoteten av er så kan jag inte skriva exakt mina känslor och meningar. Men men, jag överlever. Har ju min kudde (L), bästa vän som alltid lyssnar, haha !

Idag har jag inte hunnit med så mycket, efter skolan GICK jag till mammas jobb. Nått som aldrig kommer göras om. Men när jag kom fram fick jag en välförtjänt kokkosboll och en cola. så det var okej. Var där en stund sen skulle jag tillbaka till skolan för utvecklingsamtal. Och jag kan säga att det gick riktigt bra, nästan mvg chans i varje ämne !
Förutom no då. Ni som går i min klass fattar varför, j*vla fisk. Så överlag är jag nöjd :D

Sedan jag kom hem har jag skrivit klart g och vg delen i mitt so-arbet, mycket duktigt gjort av mig. Imorgon blir det att göra klart mvg delen på lektionen. Efter skolan blir det träning med älsklingarna.

Nu ska jag bara snacka klart med tönten själv! ringer alltid haha. Sen blir det film och en stooor säng
Godnatt folket

saknar grekland !



om ni undrar vad det står på bilden så står det bara min bloggadress, så ingen kan ta mina bilder





Kommentarer
Postat av: Anonym

jo tack jag har märkt det :(

tack älskling !

jag älskar dig ♥

2009-10-21 @ 22:15:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0