Kvällen i stockholm

Vi hittade ingen praoplats. vi skulle gå tillbaka till ginatricot och fråga
hon som bestämde över praoelever men när vi kom tillbaka hade hon gått för
dagen och hon kommer tillbaka på måndag. Min vanliga otur.

Det blev toast till lunch, mums. Och emma köpte ett par jeans och en "kavajväst".
Jag hittade inget speceillt, så det blev ingen shopping för mig. Nu ska vi bara fixa oss
det sista och sen blir det restaurang och sen bio.

"Allt för min syster"

Den handlar om en familj där ena barnet har blodcancer. Och den enda hjälpande "donatorn"
är lillasystern. Hon har hjälpt sin syster hela sitt liv. Men en dag när lillasyster är 13 år
bestämmer hon ett beslut som kommer ändra familjens liv.

Om vi inte hittar nån praktikplats imon blir det att proa i riksdagshuset.
Nu ska jag dra mig. Ha en alldeles underbar fredag allesammans.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0