Kvällens bus !

Nu är jag hemma igen efter mycket släng hit och dit. Åkte moppe runt hela jävla backa, no lifers? vi vet. haha. OCh lite bus blev det också, fy på oss. Vad tänker jag inte skriva. Men det är halloween och då får man stå ut med bus tycker jag.
Mina fötter känns som isbitar och jag tror jag har förlorat några tår.

Issas lägenhet är hur mysig som helst. Och jag kommer nog vara där en del. Tänkte egentligen sova hos Amelia idag men orkade inte så sover hemma. Nu tänkte jag hoppa in i duschen och ta en lång varm dusch !!
Men då fick jag ett sms om jag ville hitta på nått annat. Funderar, det e ganska långt bort. Måste höra med tjejerna först om nån orkar. Och om dom e på blir det röj. Men får se som sagt.

Annars blir det myskväll, med film och stor mysig säng.

Imon vet jag inte än vad som blir planerat. Tänkte kolla lite fotboll. Men får se som sagt.




Happy Halloween everyone  !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0