Lika som bär ? hihiih

Hemma igen efter en skön promenad ute i friska hösten med julia, tack för pratstunde gullunge.
När jag var påväg hem plocka jag upp kusinknas som hade bestämt att hon skulle sova här, alltid lika trevligt när hon planerar in sig själv hahah.

Först ska vi kolla kvällens avsnitt av playa del sol på svt play och sen sätta på en film. Nån film jag aldrig sett förr och kommer inte ihåg vad den heter. Men vi får väl se om den är nått at ha. Till filmen blir det varm oboy och prinsesstårta för min del och kokkosboll för hennes del. Om jag har tid uppdaterar jag ett till inlägg ikväll, annars blir detta det sista. Så godnatt isåfall, och ha en fortsatt bra söndags kväll.



Älskar dig bästakusin, min andra del

Kommentarer
Postat av: sandraa

inte lika nånstans, haha! :)

2009-10-25 @ 22:08:57
URL: http://sandraamagnusson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0