Nattinlägg ?

Var nyss 01.01 "han tänker på dig" hahhaah , jasså ? sött

Blir väl snart att jag pummsar ner i sängen min, men med två personer, musik på högsat volym på datan och tv på är det en aning svårt. Mitt rum är nu den nya fritidsgården. Har du tråkigt, kom till mig. Hhahhahah det där lät fel, inte så jag menade , ahhahhahah. Jag är nog lite för trött, detta blir då mitt sista inlägg eller första inlägg för idag. Beror på hur man ser det. Men det blir iaf det sista innan jag lägger mig och sover några timmar.

Ha en underbar nattsömn people ! det tänker jag ha iallfall.. ♥



Minnen är till för att minnas, saknar när det var vi alla tillsammans ! ♥


Kommentarer
Postat av: juliaa.

saknar...

2009-10-30 @ 10:43:51
URL: http://jjuliarosen.blogg.se/
Postat av: nina

minns den dagen.. miss it

2009-10-30 @ 16:20:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0