Nej, nej och åter nej

Nu är jag hemma igen och har tjockat mig ännu mer med lite pizza så snart spyr jag. Usch ska inte äta nått mer på hela lovet förutom sallad och vatten ! Bara ätit skräpmat och godis hela tiden. Och jag känner att min kropp mår inte bra av det. Jag blir hängig och orkar ingenting. Så nu ska jag börja träna och äta sallad igen.

Men till den lite mer dåliga nyheten tror jag att jag håller på att bli sjuk. Är hängig, ont i huvudet, öm i hela kroppen, mår illa och bara helt slut. Blir att lägga sig ganska tidigt idag då. Tänkte be mamma om hjälp med att bara kolla min utvärdering av mitt prov innan jag skickar det. Men hon skulle visst på hockey när jag kom hem så , får ta det imon.

Ha en fortsatt bra tordag, och hoppas inte ni mår lika dåligt som jag.
vill inte bli sjuk nu !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0