Regnmånaden har anlänt :(

Igår blev det en underbar tjejkväll med sandra, julia och amelia. Åt kina mat, kolla film, dansa loss, gjorde lite bus (A) NOT , hahahha. Och satt och snacka om allt såklart. Så skönt när man har vänner som man kan lita på och berätta allt för, älskar er.

Idag spelade vi match mot önnered, blev tyvärr förlust. Men tycker ändå vi spelade bra. Lite små fel här och där som förstörde det, men men. Efter matchen åkte jag med mamma för att kolla när min lillebror spelade innebandy. Men när vi kom fram satt han på läktaren och hade skadat knät, hahah smartunge. Efter det blev det tyvärr måste jag säga, donken. Känner mig som värsta tjockisen nu.

Lägger upp några bilder från igår och kanske förrgår från cafet. Ha en fortsatt bra regning tråkig söndag. Själv tror jag fortsätter med te och film.

Fredag , mystime på caféet kosmos (bilden tagen från julia)



Bilder från igårkväll



Lördagens släktkalas outfit



Chiiiiina fooooood :D



såhär söta är vi när vi ska äta, hahhahaha fail



Kladdkake dags, och då ville sandra gärna göra en fin ? pose

Mys framför tv:n med film och tjockismat



hahahah, ni var då några knasiga prickar ;D (internskämt)



Det slutade med att vi stog halvnakna och dansade rumprona av oss, hhiih
Tack för en till underbar kväll älsklingar ! (K)


Kommentarer
Postat av: juliaa.

sjukt kul var det, love you all !

2009-10-25 @ 16:34:04
URL: http://jjuliarosen.blogg.se/
Postat av: juliaa.

aa jag skulle det va ;D hahaha

2009-10-25 @ 17:48:48
URL: http://jjuliarosen.blogg.se/
Postat av: sandraa

SV; VARSE ÄLSKLING!



åååh tack för domma fina bilderna på mig (y)

nämen jättemysig kväll med er girls,

loveuu

2009-10-25 @ 18:09:47
URL: http://sandraamagnusson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0