Seg var namnet !

Nu är jag helt färdig fixad. En outfit bild kommer ikväll. Julia och Amelia sover här, och vi tänkte gå på bio. Men det verkar ju inte som om det kommer gå så. För att en viss blond person tar tusen år på sig, säger inga namn. Klockan 20 över 2 fick jag ett sms av henne att hon bara skulle äta och fixa sig lite. Visst hon är tjej och tar lång tid på sig, men 3 timmar ? seriöst, hahahh. Så nu sitter jag och äter min pyttipanna och väntar på tjejerna.

Får nog gå in på sf:s hemsida och kolla igenomm  några filmer så det inte tar tusen år när dom kommer. Lina och Sandra skulle kanske hänga med också. Skulle blir väldigt trevligt. Men inget säkert än så länge.

Nu måste jag fortsätta äta och kolla lite filmer, arriverderci ! (L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0