Skolfotot har kommit ! :D:D:D

Tillbaka från stan med ampee, blev inget annat är fönstershopping. Och ett snabbt besök på fjortisarnas hometown Mcdonalds. På vägen hem mötte jag upp Patricia och Issa som ska sova hos mig idag. Snart blir det tacos och fredagsmys. När jag kom hem såg jag också att skolfotot hade kommit !! :D

Mitt ensamfoto ser helt förjävligt ut så det lägger jag inte upp. Men skolfotot kan jag lägga upp. Och nu har jag fått en bild iaf. Endast vissa fattar vad jag menar. Och vi behöver inte gå in mer på det nu. Nu ska jag vara lite mer social med mina två gäster som ligger i min säng och kollar på entartaiment now. Så arriverderci ♥






sorry om bilderna blev lite dåliga, men det var svårt att få dom bra


Kommentarer
Postat av: juliaa.

jag fattar :D:D

volangklänningen finns på gina

2009-10-30 @ 16:17:41
URL: http://jjuliarosen.blogg.se/
Postat av: amelia

jag fattar och den va ju bra :P

2009-10-30 @ 16:46:51
URL: http://ameliaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0