Skratt onsdag ! :D

Nu är jag då hemma igen efter en jätterolig dag med massa skratt.
Just nu sitter jag och målar vattenfärg med min lillasyster. Men hon dissar väl mig
snart, hon tjatar om att få gå till hennes kompis Hilda. haha !

Nu måste jag egentligen plugga, men det är så tråkigt så det finns inte. Och no på
allting också. Kan det bli värre ? mest troligt inte.

Idag hade vi iallfalla bara två lektioner, först matte sen gympa. Och på gympan
spelade vi vollyboll. Och alla ni som känner mig vet att jag är en väldigt dålig förlorade
som hatar att ha fel. Jag gjorde nått fel och då sa amelia till mig. Vet inte riktigt vad som hände
men jag blev iaf sur och skulle kasta bollen på amelia. Men jag som är så klumpig tar i allt vad
jag har och kastar den i nätet så den studsar tbx i mitt ansikte, AJ ! jag stod typ 20 cm från nätet
hahahhahhahaha fail !! Det slutade med att amelia och jag nästan grät av skratt.

Efter det åkte vi in till stan och kollade lite i klädaffärer, eftersom emma och issa tror att det kommer
bli världens fest till helgen. haha ! stackarna. Dom kommer bli besvikna. Men när vi var klara med det
gick vi till cassel och åt kycklingmacka, mums. Sen var det att skynda iväg till Gymnasiemässan.
Jag och amelia gick ett varv sen gick vi ut. Stod i värsta rökrutan, gott :) och där ute stod vi och väntade
på danni. Eftersom vi skulle på café och hon var fortfarande kvar i mässan. Och amelia ville ju inte flytta på
sig där vi stod.

När vi väl kom till cafet var det skönt att sätta sig ner. Vi var på vanilj. Och jag tog en hallonsoda och en
kärleksmums, för er som är intresserade ;) Vi satt där nästan 2 timmar och bara tjöta och skratta.
Har inte skrattat så mkt på länge. Så tack Danni och Amelia. Det måste vi göra om. Vi har ju världens dåligaste
humor också hihih XD

Imorn blir det bajstråk skola med musikprov, och sen handbollsträning.

Dagens outfit :)





Beigea uggs
svarta lackleggins
vitt tight linne
vit kortarmad blus
Svart cardigan
Svart halsduk
(Klocka, armband, väska.
Vit dunjacka)




Ha en fortsatt bra mittwoch !


Kommentarer
Postat av: juliaa.

SV; hahah ja vet sjukt kul video :D!

2009-10-07 @ 17:36:34
URL: http://jjuliarosen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0