Stockholm

Nu är jag och emma äntligen i stockholm. Sitter på Gunillas Kontor i rikstadshuset.
Det är såååååå j*vla stort. Jag måste nog skaffa en gps om jag skulle praoa här, haha.
Tågresan hit var trevlig men lite lång kanske. 3 timmar. Men med alla muffinsars sällskap
blev resan lyckad! hihi. Jag vet jag och emma är tjockisar. And we love it!

Snart ska jag och emma gå ut i vår fina huvudstad och leta prao-plats. Får se vad vi hittar.
Sen blir det säkert lite shopping och shoppingrundan slutar väl med en liten stockholmslunch.
Ikväll har vi inte några speciella planer än att vi ska ut och festa och röja på stureplan. haha
eller inte. Det blir väl en utemiddag och sen hem och sova i gunillas lägenhet.

Bilder och uppdatering kommer när jag har tid.

Nu måste jag dra mig, måste bara säga att detta stället är top notch. Vip only
har tom min egen "namnbricka" hahah man måste ha det här inne.

Ciao ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0