Svergie-Danmark

Sitter fortfarande i min fötölj men har nu ätit mat, och på tv:n är det sverige-danmark
matchen. Så jäkla seg match asså! seriöst, det har inte hänt nånting. hahah
Danmark har haft lite chanser och svergie har haft lite chanser i slutet nu. Men annars
ingenting. Och bara för att jag skrev detta nu och tänkte skriva att det kommer bli oavgjort
gör såklart danmark 1-0 hahahha.

Aja jag bryr mig faktiskt inte så mkt så.. aa vad ska jag säga ?
Jag hör iallafall pappa sitta och sucka i soffan brevid mig. Man kan höra på han också
om det är en intressan match eller inte. För då hör man han skrika hela tiden. Och idag har han inte sagt
ett skit. eller jo nu, blev han sur för att komentaterna är för "realistiska" hahha. Jag säger bara suck.
Det är bara en match. Det sa jag också och då blev han sur ?

Nog snackat om den jävla matchen som tråkigt nog danmark vinner.
Men missförstå mig inte, jag hejar ju såklart fortfarande på svergie. Heja heja svergie

Imorgon vet jag inte vad jag hittar på, tar dagen som den kommer.
Shosan ha det så bra så länge !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0