åh tack ,mera regn NOOT!

Hejsan alla sötnosar :)

Ni som undrar så ska min söta helt underbara kompis julia fixa
min blogg, så den kommer bli fixad, header och sånt, jag lovar!

Mysig dag idag! först skolan, den var inte så mysig.. :/
massa tråkiga lååånga lektioner men men :)
Efter skolan åkte jag, Exet, Svampen och Jolin in till
vanilj och fikade, mycket mysigt, och så berättades allt skvaller.
så jag du som läser detta, just dig sncaka vi om, dåligt eller bra !

Efter cafeet så gick vi vidare inne i stan, hitta en mysig stickad
tröja, oj vad allt är mysigt idag , haha!

Sen när alla hade gått klart så var det dags att åka hem. Som tur var kom
25:an direkt så jag behövde inte vänta nånting, mkt skönt.

Så nu sitter jag hemma hos pappa, glömde min bebis hos mamma
så får skriva från pappas data, är barnvakt åt akke också. Måste
väl gå ner till henne snart , men pj och hans kompisar är här så hon
är väl underhållen några minuter till.

och jag har fått ont i halsen igen, så inga kyssar sötnosar !
 Nu ska jag göra tee och kanske sätta på en film

Pussen // Raihno

Kommentarer
Postat av: JOLIN

frååågestund i min blogg :D



http://joolins.blogg.se/2009/september/fragestund.html#comment

2009-09-07 @ 21:34:39
URL: http://joolins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0