Ätnligen helg :)

Åhhh så skönt att få sova ut, längesen jag gjorde det. Så denna helgen är verkligen eftetlängtad!
idag så ska tjejerna vara hos sandra och fira emma som snart blir en i gänget ;) jävla fjortis :*
hahah hoppas på en underbar dag med er alla, när vi är tsm bilr allt bäst. Så den borde bli bra

Nu måste jag kila ner och äta frukost, åt ingen middag igår kom jag på nu, slarvigt av mig!
jag är jäääääätte hungrig. Sen ska jag nog ringa svampen om hon svarar..mest troligt inte -.-
sen duscha fixa mig och sen bar det nog åt hem till Pamela anderssson ;D(LLL)

vrf måste allt vara så komplicerat hela tiden ? det skulle bli du och jag ?
tack och adjö jag minns nog en del, men hejdå min kära vi finns inte mer <3

uppdaterar kvällen imon :D(LL)

Pussen // Raihno

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0