complicated

ohyes, jag mår skit!

Ska alltid bli sjuk, jag har typ varit sjuk sen jag kom hem från mallorca
kom hem den 22:a augusti, och nej, jag har inte svininfluensan.
Utan bara en vanlig jobbig förskylning.

Jag hade tänkt åka till pappa idag men orkade verkligen inte. Så jag stannade
hos min lilla mamma, funderar på om jag ska hoppa över skolan imon, mår verkligen
skit just nu! jävligt skönt att vi inte har några läxor iaf. Det enda som är bra..

Kl 21:00 börjar idol :D(LL) så ska gå ner sätta på tee
och sen sätta mig i mitt rum, ta på mig mys kläder, dricka tee
och skratta åt alla som inte kan sjunga (A) men man ska inte kasta
sten i glas hus, hahha whatever!

om jag ska hinna göra te, måste jag sluta skriva nu, så ha en bra kväll

tack för allt

Pussen // Raihno

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0