da night

Nu har jag tränat, många vi var på tränigen idag! ;) Alltid lika trevligt
att träna med er sötnosar, fick ju hjälp av ludde idag också, haha!
Vi har alltid så jävla roligt på våra träningar, så därför vill jag verkligen
ha kvar vårat lag, älskar er.

Jag har fortfarande träningsvärk sen i tisdags :O
stackars min lilla kropp, behöver en rejäääl massage, frivillig  ?(A)

Som jag skrev förut så städade jag mitt rum, så duktig jag är.
Men det blev tyvärr inte så mkt plugg. Så nu får jag väl sätta mig med
det istället. Ner till duschen, sen plugga och sen tv:n

Skulle till Vickis imon, men det blev inte så, skulle haft tjejmiddag. Men det gick
inte. Men det fixar sig, hihi (A) Auf widersehen !

Dagens favorit citat : "vem har lagt i smutsig disk i diskmaskinen?, jaag och emma! "
hahah bara vi fattar ;)

lägger in dagens outfit efter duschen !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0