DÖD !

Nu har jag tränat bodybump på sportlife, oh jag är död!
kommer aldrig orka springa imon på gympan, konditionstest.
Och tiden man springer på går in på betyget..hm, nån kommer inte kunna gå imon.

Mina armar funkar inte, kan inte sträcka dom rakt upp i luften, för
anstränade. Tänk er då hur det såg ut när jag skulle ta av mig min tröja, haha.
Men roligt var det, så gymmet, i'll be back .

Nu har jag iaf duschat och ätit. inga läxor tills imon så så lat som jag är sket
jag i att ta med några böcker hem, hihi. Men tro inte att jag inte satsar på skolan.
Fick tillbaka mina 2 prov igår som jag hade förra veckan, och mvg på båda (Y).
hahha nog tjatat om det.

Idag var det en ganska soft dag i skolan. Förutom no, hatar dom lektionerna. Sen var
det hemkunskap, oförberett prov i par. Jag och robin gjorde en utmärkt risotto enligt
läraren (A) Eller risosto som robin säger :). God var den också. Efter som jag och robin
är sånna tjockisar och för att kön till bamba var 2 km, gick vi till homebuy (hemköp). och köpte
kokkosboll och pucko , yammie!

Sen var det so och strimma, och min cpkusin hade ju damp på strimman så där blev det inte
mycket gjort. haha vet inte vad det var med henne. Kul hade vi iaf. Efter skolan gick jag och emma
hem till emma, åt hemagjord grönsakssoppa. Vidare till amepee , gjorde kokkosbollar med ecpa :)
Sen kicka vi till gymmet. och nu sitter jag hemma. Ska kolla på 2 and a half men kl 7 och sen idol
kl 8. Ska försöka lägga mig tidigt idag.

Imon blir det stan med emmaälskling, uppdatera imon vad jag köper!


Kommentarer
Postat av: sandra

ett prov fick du tillbaka igår & ett idag ashole :D

2009-09-22 @ 21:04:08
URL: http://sandraamagnusson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0