Donnerstag !

Idag har det varit en väldig soft dag, hittils iaf.
Först till skolan, bara två lektioner.
Sen in till stan med ampee, där vi virra runt vid götaplatsen
och letade efter Jensen gymnasium, som vi till slut hitta.
Tack för hjälpen danni !

När vi väl hittade gymnasiumet var det ganska mycket tid över så vi gick
ner till mcdonalds och köpte en glass, eller a jag fick en glass då <3

När det blev tid till att gå, gick vi tbx till jensen, där fick vi sitta i en stor grupp
och lyssna på en lärare när hon pratade om gymnasium och om jensen då,
sen blev det en liten rundvandring. Skolan var väldigt liten så drf blev det en
liten rundvandring, hihi! sen fick vi gå hem, sluta halv 2. Så nu har jag vart hemma
i 1 timma typ, har bara suttit framför datan. Men det är massa saker jag måste göra innan
träningen idag så måste slita mig från min lilla söta dator :(

Måste städa rummet och plugga, och äta. Auf widersehen !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0