Ehm..pecic!

ja det är meningen i min rubrik att det ska stå pecic och inte precis :)

Igår efter en underbar dag tänkte jag att jag kanske skulle kunna få sova
lite, men nä. Icke sa nicke. Såklart ska min lillasyster komma in i mitt rum och prata
och inte nog med det så ska hon klättra upp i min säng -.- SUCK!!

Iaf vid 11-a tiden åkte pappa och Akke till pappas kompis, så jag och Ämpee
var helt själva i huset. Så jag gjorde en riktigt fin romantisk frukost, t o m
levande ljus. Efter vi ätit upp frukosten,fixade vi oss och åkte hem till äämmpe.

Sen gick vi ut och träffa Dennis och Matte, gick runt och prata lite. Jag sa typ ingenting
 var för trött, efter en stund lyckades jag lura ut sandra och julia så dom kom också. Vi satt
och prata nånstans. Men det var alldeles för kallt så jag bestämde mig för att åka hem lite
tidigare så jag kunde plugga lite till mina 2 prov jag har i veckan. Tror ni jag gjorde det ?
nä såklart inte, eftersom jag är lite lat (A). Men imon ska jag faktiskt plugga!

E superduper trött så funderar på att lägga mig, fast jag kommer aldrig somna ändå.
aja får se hur jag gör, skriver imon :)

Pussen // Raihno


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0