Fredag äntligen!

Äntligen fredag som jag har längtat!
Ingen skola och sovmorgon, kan det bli en bättre start på dagen ?

Inga prov eller läxor, så nu kan jag sätta mig framör datorn utan att behöva kolla
på tiden så den inte rinner iväg, för nu gör det inget.

Idag ska jag bara vara hemma hos pappa, äta med familjen och bara softa
så jävla skönt!!!

Och måste bara berätta att min pappa är för söt, först skickar han ett sms och frågar
om han ska köpa räkor tills ikväll, jag älskar räkor! Och sen när han kom hem så
ropate han på mig och sa att jag skulle komma ner lite, först trodde jag att jag hade gjort
nått som han kom på (A) men då gav han mig en ros och sa att jag fick den för
att jag är så duktig i skolan, hihiih :)

Det blir nog många uppdateringar idag, eftersom kl bara e 4, så vi höres och synes pepole!<3

Pussen // Raihno

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0