Håltimma

Vi har precis haft gympa, men eftersom vi nu har håltimma åkte jag och emma
hem till henne. Det blir att hoppa in i duschen och fixa sig lite. Efter håltimman har vi
några få lektioner kvar. Sen ska jag hem till emma igen och plugga lite sen ska
vi äntligen till heaven 23 !! Och äta våran efterlängtade räkmacka.

Så ser min dag ut idag. Imorgon är det macth, hahah jag kommer inte ens orka 5 min. Lite
pinsamt faktiskt. Men jag har nyss börjat tränat regelbundet igen efter ett långt sommaruppehåll.

Får skynda mig att skriva klart nu, för jag är ensam här uppe med bulten, haha nej så rädd
är jag inte för hundar. ( bulten emmas hund). Men jag gillar inte när jag känner att jag inte har någon
kontroll och när hundar hoppar och skäller. Bulten är en valp så det är inte konstigt att han gör alla
dom här sakerna. Han gillar ju att leka. Men nog om det som robin brukar säga.

Nu ska jag ner och duscha, ha en fortsatt bra dag :) !


Kommentarer
Postat av: simone

Bulten, vad gulligt :)

2009-09-30 @ 13:58:44
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0