Helg , muscho like !

Nu är det äntligen helg igen, tummen upp för det.
Idag hade vi som sagt två lektioner och sen skälltorpsloppet.
Själv tycker jag min insatts blev mycket bra, 57 min på 7 km :D
Ja, ni som inte fattar, vi GICK runt. Jag och julia gick tsm och
lyssnade på musik medans amelia, emma, issa, robin och erol vissma
runt inne i skogen, gömde sig för lärare.. haha!
och lilla sandra gick då själv islutet eftersom hon hade såååå himla bråttom ;)
Softish dag idag då. skönt att sluta redan halv 1.

Nu ska jag sätta på te, poppa popcorn, sätta på en film och sen somna till det.
MYYYYS ! Sen ikväll blir det väl att jag drar ut nånstans och imon åker jag upp till ale
med emma och amelia. Nog om det. Nu blir det mysdax, tjenixen <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0