Hemma efter lång dag :)

Nu är jag hemma för första gången idag. Jag har nog aldrig haft så ont i hela min kropp
som jag har nu. Blev 3 och en halv timma istan idag. No-lifers ? vi vet  :)

Hitta iaf lite saker, lackleggings, jeanströja och ett par söta spännen.
Först var vi med Ampee, david, peter men dom försvann fort. Kvar var det robin
 och emma och jag då. Efter mycket tjat skulle robin, förlåt sötnos, äntligen gå! hihi
han kan var lite jobbig att gå i stan med ibalnd, haha !<3

Till sist var det bara jag och exet kvar då, och vad gör vi alltid när vi handlat klart ?
Äter RÄKMACKA och dricker COLA :D (LLL) så så fick det bli även idag.

Nu ska jag försöka plugga lite engelska glosor, får se hur det går...
kyssen så länge,  lägger in dagens outfit och det jag köpte idag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0