Höst nu ?

fyyy faaaan vad kallt det är ute nu!
Ska köpa den tjockaste jacka som finns!

Idag har jag typ inte gjort nått, skolan, sen gick jag hem till issa. Vi
skulle förbreda för so redovisning. Gjorde vi nått ? nä
Eller jo lite tyska orkade vi med, men inget mer.

Sen gick vi ut med sandra och vikke. Men det var så himla kallt så
när emma och amelia kom så följde dom mig hem, tack sötnosar.

Jag vet inte vrf jag känner mig helt, nere. Men det e så mycket just nu.
Hinner inte ens med hälften känns det som. Förlåt om jag verkade sur
men jag var inte på humör idag.

Det e så mkt jag vill, men det e lättare sagt än gjort!
Men jag ska kämpa på med allt. i need to say godbye.

Och jag blir så jävla sur på vissa personer, åhhh!
blir sur för inget ? seriöst ? jag nämner inga namn.
Ta åt er om ni vill.

Nu ska jag äta, och fortsätta med tyskan, gym imon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0