keep this fire burning !

Hellu lovely, jag är på underbart humör har vart på heaven 23 med älskling!
sikken ställe säger jag bara. Väldigt fint, kändes som man var på en vip resaturang eller nått.
Handsydda tee påsar ? ja du hör, haha ! Tack för en underbar kväll sötnos.
Notan ska vi inte prata om , men du är värd det bästa. Och jag följde ju bara med, hihi
mycket mysig kväll iaf.

Imon blir det match mot sport, får se hur det går. Men jag ska kämpa så mycket jag
kan. Jag tänker inte tala om vart den är, för jag hatar pubik (A) hahha jag vet, jag är fjantig
men jag blir så nervös. Lycka till till oss.

Nu ska jag plugga lite matte, har prov imon.
Mycket plugga denna vecka. Har engelska och matte prov imon ,och ska redovisa en
muntlig souppgift. Har inte gjort så mycket så det går som det går.

Sover hos alklen imon, mys på det. På fredag åker vi upp till sthlm.
Ha en fortsatt bra fredag höll jag på att skriva, onsdag menade jag.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0