Kvällsinlägg!

Godkväll sötnosar :)<3

fredagar , ilove it!!

Först skolan, slutade runt 3, vidare hem till kusin. Åkte sen hem till pamela andersson
och träffade mupparna svampen och exet :) var där nån minut. skulle träffa älsklingsvikke
men tiden blev knapp och vi var tvunga att åka dirkt till tuve ishall för att hinna till matchen:)

och jag måste bara säga: sHIIIIT vad kallt där är inne i en ishall ?! det var ju varmare ute än
inne ! så jag orkade inte kolla hela matchen, hoppas ni vann killar. När jag gick var det en period
kvar och dom låg under med 4-5!

Imorgon blir det en underbardag!!! längtar verkligen , länge sen nu :)
uppdaterar mer imon, om morgondagen, hahah logiskt döö ;)

och jag måste bara fråga , hur fan tänker du ?
tack nu var det gjort, hoppas ni har en fortsatt mysig fredag

pussen // Raihno

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0