lördagsgodis :)

Jag vill också ha lördags godis :/
ampee sneeela kan du köpa det till mig ? (A)

Nu har jag duschat och tatt på mig some clothes, bara sminket kvar.
oj, min frukost är kvar också. E det därför jag är så hungirg ? (A)

Iaf när jag stod och valde vad jag skulle ta på mig, var min lillasyster angelica
och hennes kompis i rummet brevid, så frågar alma, angelicas kompis då.
Var är din mamma ? vem sover i det rummet ( och pekar på pappas sovrum)
Det känndes som en kniv i hjärtat på mig, angelica som vet men inte riktigt fattat ännu
svarar glatt, Min mamma är död, hon bor i himmelen, det är bara min pappa som sover
i det rummet nu. det känndes som om världen stod still för en minut. Om nån hade frågat
mig det hade jag funderat i flera minuter vad jag skulle säga, men hon sa det som det var
en självklar sak...hemskt egentligen.

Jag tänker bara på hur hon kommer reagera när hon blir större då hon fattar .
Aja nu ska jag väl gå ner och äta min frukost, brunch!

Ciao Caio ! <33 Pussen // Raihno

Kommentarer
Postat av: Anonym

fan vad underbar den tjejen är ! <3

2009-09-19 @ 15:53:58
URL: http://ameliaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0