Mellantiden !

Nu har jag duschat och håller på att välja kläder för kvällen.
Får se hur min outfit slutar. Jag lägger ut en bild sen. Hoppas det blir nått nu
då , är verkligen på humöörr :D. Det blev inget i ale så får hålla till i backa ist.

Mamma kommer hem om en halvtimma, då blir det säkert middag. Sen ska jag
träffa upp emma, fixa lite saker. Sen drar vi ut.

Imon blir det slappisdag med xxxx, mys på det ;)

Längtar till v.48 då jag och emma åker upp till sthlm och röjer huvudstaden, hahah!

Nu ska jag fortsätta fixa mig, hoppas ni får en skön kväll, partaja på nu.

   

Kommentarer
Postat av: sandra

vem är xxxx ?

2009-09-26 @ 23:19:54
URL: http://sandraamagnusson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0