Onsdagsinlägg :)

Först måste jag tack julia min sötnos som har fixat min blogg
lite, tack så mkt gumman! <33 om ni vill besöka hennes blogg
kan ni kolla under mina "länkar" som finns på väsnter sida och klicka
på julia!

Idag så paddlade vi med klassen, det var lite svårt i början men jag och
kenneth fixa det. Eftersom jag skulle vara lite fotograf då, så fick kenneth paddla
ensam, stackarn! Men iaf när vi var klara med paddlingen grillade vi och sen blev
det vandring hem. Nu sitter jag hemma hos mamma och skriver, ska bara packa
ihop mina saker och sen sticka till pappsen. Kommer nog inte göra nått speciellt
om jag inte går ut och hänger med dom tunga i torslanda , haha!

Imorgon blir det vanlig skoldag tråk på det! men men, man ska inte klaga.
Nu måste jag som sagt packa så jag uppdeterar säkert ikväll eftersom jag kommer
ha tråkigt, ciao ciao! <3

Pussen // Raihno

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0